Zapraszamy do obejrzenia filmu: Gmina Niemodlin w 2020 roku, inwestycje i wydarzenia, podsumowanie roku - NIEMODLIN ZAPRASZA - odkryj nasze atrakcje FILM - Materiały filmowe z Niemodlina

Wycieczka do Warszawy 24-25.04.2019r.

30-04-2019

Wycieczka do Warszawy dzięki ITACE

Seniorzy z Niemodlińskiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku wybrali się na dwudniową wycieczkę do stolicy. W dniu 24 kwietnia już o 5.00 rano 48-osobowa grupa seniorów wyruszyła w drogę autokarem ITAKI. Zgodnie z planem o godz. 10.30 przywitał nas miły przewodnik Pan Jędrzej (pracownik Itaki) i rozpoczęliśmy zwiedzanie Warszawy.

Spacerując Krakowskim Przedmieściem obejrzeliśmy pałace, pomniki, kamienice, Uniwersytet oraz dwa kościoły – św. Krzyża i św. Anny. Na naszym szlaku znalazł się Zamek Królewski, Rynek Starego Miasta oraz Barbakan. Następnie metrem przemieściliśmy się pod Pałac Kultury i Nauki. Wjechaliśmy windą na 30 piętro, aby podziwiać panoramę miasta. Pogoda była piękna. Widoki z góry także.

Po obiedzie dotarliśmy do hotelu PREMIERE CLASSE w centrum Warszawy. Wieczorem był czas wolny i kolejne spacery.

Drugiego dnia zwiedziliśmy Stare Powązki- miejsce pochówku wielu wybitnych Polaków. Autokarem przejechaliśmy Aleje Ujazdowskie i miasteczko Wilanów. Pełni zachwytu obejrzeliśmy Pałac w Wilanowie i jego ogrody.

Łazienki Królewskie , Pałac na Wyspie zwiedzaliśmy indywidualnie. Było, co oglądać. Mamy dużo pamiątkowych zdjęć. Na zakończenie wycieczki udaliśmy się do Mauzoleum Walki i Męczeństwa przy ul. Szucha. Zadowoleni i pełni wrażeń, bezpiecznie wróciliśmy do Niemodlina.

Cała wyprawa była możliwa dzięki bezpłatnemu użyczeniu autokaru oraz przewodnika przez Mariusza Jańczuka i Leszka Szagdaja, prezesów opolskiego Biura Turystycznego ITAKA.

Seniorzy z Niemodlińskiego Uniwersytetu są ogromnie wdzięczni i serdecznie dziękują za kolejną, bezinteresowną pomoc w realizacji marzeń.